Oyun Piyasası Geliri, Gelecekteki Büyüme, Trendler, En Önemli Oyuncular, İş Fırsatları, Sektör Payı, 2030 Tahminine Göre Boyut Analizi

Küresel oyun pazarının büyüklüğü 2023’te 281,77 milyar ABD doları değerindeydi. Pazarın , çalışma dönemi boyunca %13,1’lik bir Bileşik Büyüme Oranı sergileyerek 2030 yılına kadar 665,77 milyar ABD dolarına ulaşması bekleniyor. Artış, artan ürün popülaritesinden ve ev eğlence sistemlerine yapılan harcamalardan kaynaklanıyor.

Fortune Business Insights™ bu bilgiyi “Oyun Pazarı, 2024-2030” başlıklı araştırma raporunda sunuyor .

Ücretsiz Örnek PDF Alın:

https://www.fortunebusinessinsights.com/enquiry/request-sample-pdf/gaming-market-105730 

Oyun Pazarında Kapsanan En Önemli Şirketler:

  • Microsoft Şirketi (ABD)
  • Nintendo Co., Ltd (Japonya)
  • Rovio Entertainment Corporation (Finlandiya)
  • Nvidia Şirketi (ABD)
  • Valve Corporation (ABD)
  • PlayJam Ltd (İngiltere)
  • Electronic Arts Inc. (ABD)
  • Sony Grup Şirketi (Japonya)
  • Bandai Namco Holdings Inc. (Japonya)
  • Tencent Holdings Ltd. (Çin)
  • Activision Blizzard, Inc. (ABD)

Segmentasyon:

Nişancı Segmenti, 3D Gerçekçi Grafiklerin Birleştirilmesiyle Çekiş Kazanacak

Oyun türüne bağlı olarak pazar, spor, aksiyon, nişancı, rol yapma ve diğerlerine ayrılmıştır. Atıcılık segmentinin, tahmin dönemi boyunca kayda değer bir genişleme sergileyerek hakim bir paya sahip olması planlanıyor. Genişleme, çoğu nişancı oyununda 3D gerçekçi grafiklerin dahil edilmesiyle gerçekleştiriliyor.

Artan Akıllı Telefon Penetrasyonunun İlerlettiği Cep Telefonu Segmenti Öncülük Edecek

Cihaz türüne göre pazar, PC/MMO, cep telefonu, tablet ve TV/konsol olarak alt bölümlere ayrılıyor. Cep telefonu segmentinin çalışma dönemi boyunca önemli bir genişleme kaydetmesi bekleniyor. Bu artış, akıllı telefonların dünya genelinde artan nüfuzundan kaynaklanıyor.

Bir Dizi Oyunun Kullanılabilirliği Sayesinde Erkek Segmentinde Önemli Bir Büyüme Kaydedilecek

Son kullanıcıya dayalı olarak pazar, erkek ve kadın olarak bölünmüştür. Tahmini dönemde erkek segmentinin önemli bir CAGR ile pazara hakim olması bekleniyor. Büyüme, daha çok erkek odaklı tasarımlara sahip bir dizi oyunun bulunmasından kaynaklanıyor.

Coğrafyaya dayalı olarak pazar, Kuzey Amerika, Asya Pasifik, Avrupa, Güney Amerika ve Orta Doğu ve Afrika’da analiz edildi.

Özelleştirilmiş Bir Rapor Alın:

https://www.fortunebusinessinsights.com/enquiry/ask-for-customization/gaming-market-105730 

Rapor Kapsamı:

Rapor, tahmin dönemi boyunca küresel endüstri senaryosunu güçlendiren önemli eğilimlerin kapsamlı bir kapsamını sunuyor. Ayrıca, önümüzdeki yıllarda pazarın genişlemesini teşvik eden temel faktörlere ilişkin bilgiler sunmaktadır. Raporun ek yönleri, büyük piyasa katılımcılarının sektördeki tutunma noktalarını güçlendirmek için attıkları önemli adımlara genel bir bakış içermektedir.

Sürücüler ve Kısıtlamalar:

Gençlerin Oyun Oynamaya Yönelik Artan Eğilimi, Endüstrinin Genişlemesine Güç Veriyor

Oyun pazarının büyümesini sağlayan en önemli faktörlerden biri gençlerin video oyunlarına olan eğiliminin artmasıdır. Sektörün genişlemesi, gençlerin kapalı alan oyunlarına ve diğer boş zaman etkinliklerine artan düşkünlüğüyle daha da hızlanıyor.

Ancak yoğun oyun oynayanların sayısındaki artış, sektörün büyümesini etkileyebilir, bu da bağımlılığa dönüşebilir veya sosyal kaygı sorunlarına yol açabilir.

Bölgesel Analizler:

Asya Pasifik, Kentsel Nüfustaki Hızlı Artışla Öne Çıkacak

Asya Pasifik oyun pazar payının tahmin dönemi boyunca önemli bir genişleme kaydedeceği tahmin ediliyor. Genişleme, video oyunlarının pazara sunulmasıyla ilgili farkındalığın artmasından kaynaklanıyor.

Avrupa pazarı, çalışma dönemi boyunca kazançlı bir oranda genişlemeye hazırlanıyor. Artış, oyun sektörünün geliştirilmesine yönelik artan hükümet yatırımlarından kaynaklanıyor.

Rekabet Ortamı:

Önemli Şirketler Sektördeki Dayanağı Güçlendirecek Mürekkep Ortaklığı Anlaşmaları

Birçok sektör oyuncusu pazardaki konumlarını güçlendirmek için yeni ürünler tasarlıyor ve piyasaya sürüyor. Bu, coğrafi ayak izlerinin genişletilmesine yönelik çeşitli stratejik adımların benimsenmesiyle paraleldir. Diğer girişimlerden bazıları, üstün çözümlerin kullanıma sunulmasını sağlamak için araştırma faaliyetlerinde bir artıştan oluşuyor.

En Son Bloglar: 

https://blog.naver.com/consumergoods21/223405534553

https://www.dropbox.com/scl/fi/qazr339ojvmadobidx7hw/MICE-Market.pdf?rlkey=g6bshm1l5oebxgk7g6xxfsp1e&dl=0

https://timesofrising.com/luxury-goods-market-size-by-global-major-companies-profile-and-key-regions-2030/

https://www.timessquarereporter.com/business/luxury-goods-market-size-by-global-major-companies-profile–and-key-regions-2030


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *